2013. március 27., szerda

Pénztárca flakonból 1.

Kiürült műanyag samponos dobozból készítettem egy pénztárcát,
vagy bármi mást is lehet benne tartani...

Ez volt a flakon,

ketté vágtam, de úgy, h az alsó félnek maradt 1 füle is,

ez az alsó fél,

kicsinosítottam és kilyukasztottam,

totál újrahasznosított, mert 1 régi cipőfűzőt fűztem bele,

ilyen bekötve oldalról,

szemből,


hátulról,

ezeket a szerszámokat használtam: lyukasztót és tapétavágó kést.


Gyerekek ehhez ne kezdjenek egyedül hozzá, mert a flakon kemény és vastag, könnyen megszaladhat a vágókés, és nagyon baleset veszélyes. 
A lyukasztóhoz pedig nagy erő kellett, többszöri neki ugrásra sikerült kilyukasztanom.

Lehet, h a kisebbek fémpénzek kieshetnek, de ez a flakon méretétől is függ, de ha úgy vágjuk, h a résnél egy fület is készítünk, akkor ez a probléma többé nem probléma... :)

Ötlet: internet

2 megjegyzés:

  1. Nem esik ki belőle a fém pénz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De kiesik a nagyon apró, de most nem az a lényeg, hanem, hogy használjuk a fantáziánkat... :)

      Törlés